همشهری آنلاین: نشست نقد و بررسی نمایش «آوازخوان طاس» به کارگردانی بهمن معتمدیان ساعت 16 روز دوشنبه 8 آبان ماه با حضور کارگردان، بازیگران و اهالی رسانه در تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست که با حضور دکتر بهمن نامور مطلق، سعید اسدی، صادق رشیدی و رسانه‌های جمعی برگزار می‌شود، علاوه بر تحلیل نمایش، نقش زبان در آثار یونسکو، نحوه شکل گیری داستان و بازی نقش آفرینان این نمایش نقد و بررسی می‌شود.

نمایش 60 دقیقه‌ای «آوازخان طاس» که اجراهای خود را از 11 مهرماه با بازی هومن برق‌نورد، سروش صحت، بهاره رهنما، فلامک جنیدی، امید روحانی و هوتن شکیبا در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، هر روز در دو سانس 19 و 20:30 میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

تاکنون در سلسله جلسات نقد و بررسی دفتر پژوهش‌های تئاتر خانه هنرمندان ایران، نمایش­هایی چون «دو آدم خجالتی» به کارگردانی ارشام مودبیان، «شب روی سنگ فرش خیس» کار هادی مرزبان، «حساب پرداخت نمیشه» از هادی عامل هاشمی، «لو» و « (a+b)3 » به کارگردانی کلودیا سوراچه از کشور ایتالیا نیز بررسی شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند از طریق شماره 88310463 با خانه هنرمندان ایران در ارتباط باشند.

 

 

کد خبر 189433

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز