حتماً خبر د‌اری که یک‌شنبه هفتم آبان، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای امام خمینی(ره) تهران افتتاح می‌شود.

سه روز دیگر، در نمایشگاه مطبوعات

یک خبر خوب این‌ که امسال هم مثل نخستین سال‌های برگزاری جشنواره‌ی مطبوعات کشور، بخش مستقلی از نمایشگاه به نشریات کودک و نوجوان اختصاص یافته و 25 نشریه در این بخش مستقل حضور دارند.

سیامک سرمدی، دبیر بخش نشریات کودک و نوجوان درباره‌ی برنامه‌های این بخش به خبرنگار دوچرخه می‌گوید: «امسال هم بازدیدکنندگان کودک و نوجوان یک روزنامه‌ی بسیار بزرگ تهیه خواهند کرد؛ یک روزنامه‌ی دیواری بلند و تصویری. علاوه بر این تعدادی از کودکان و نوجوانان هم یک مجله‌ی بزرگ چهار صفحه‌ای آماده می‌کنند.»

به‌گفته‌ی سرمدی، نشست «آسیب‌شناسی نشریات کودک و نوجوان»،« مراسم بزرگداشت قیصر امین‌پور» و انتشار کتاب جامع نشریات کودک و نوجوان هم از برنامه‌های این بخش به‌شمار می‌آیند. سالن کودک و نوجوان در شبستان قرار دارد.

دوچرخه و سه چرخه با مهمان و مسابقه منتظر شما هستند

«دوچرخه» و خواهر کوچکش «سه چرخه» هم امسال‌ همراه با مجله‌ی «همشهری بچه‌ها» غرفه‌ی بخش کودک و نوجوان مؤسسه‌ی همشهری را به خودشان اختصاص داده‌اند.

این غرفه از مهمانان ویژه‌ای دعوت کرده و مسابقه‌های متنوعی هم برایتان تدارک دیده است. فعلاً همین‌قدر بگوییم که برای شرکت در مسابقه‌ی عکس وقتی به غرفه‌ی دوچرخه می‌آیید دوربین یا یک گوشی همراه دوربین‌دار همراهتان باشد.

همکاران دوچرخه و سه چرخه هم در این نمایشگاه به ترتیب زیر در غرفه حضور پیدا می‌کنند و پاسخ گوی سؤالات بازدیدکنندگان هستند. البته علی مولوی، مسئول صفحه‌های شهرفرنگ و چرخ‌فلک و زهرا عزیزمحمدی از همکاران دوچرخه هر روز در غرفه پذیرای شما هستند.

هفته‌نامه‌ی همشهری دوچرخه شماره‌ی673

کد خبر 188979

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز