یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهارمین کارگاه و نمایشگاه هنرهای ایرانی با عنوان کارگاه تخصصی چوب از دوشنبه اول آبان‌ ماه در رواق هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

منبت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرهنگستان هنر، در چهارمین کارگاه و نمایشگاه هنرهای ایرانی که به مصنوعات چوبی اختصاص دارد 10 هنرمند برجسته کشور به خلق و ارائه آثار خود می‌پردازند.

هنرمندانی چون «سیدکمال میرطیبی» در رشته منبت‌کاری، «عباس میرشریفی» در رشته سازسازی، «سیدرضا موسوی» در رشته حجم و مجسمه سازی، «محمدعلی ودود» در رشته پیکرتراشی و نقش برجسته، «اسماعیل حق گویی» در رشته منبت‌کاری، «مرتضی موحدی» در رشته معرق، «حسین پورشیخ» در رشته پیکرتراشی و حجم‌سازی، «الهام کاظم زاده» در رشته منبت‌سوزنی و منبت‌معرق، «فرهاد رفیعی منش» در رشته سازسازی و «حسن حاضرمشار» در رشته مجسمه سازی، در این کارگاه و نمایشگاه حضور دارند که به ارائه و خلق آثار می‌پردازند.

در آیین گشایش این کارگاه «محمدعلی ودود» به همراه «شادی حبیب»، «هانیه ابطحی»، «مریم زمانی» و «امیراحمد حسن‌زاده» به خلق اثری بداهه با قطعه‌های چوب می‌پردازند.

کارگاه تخصصی «چوب» از اول آبان تا 25 همین ماه در رواق هنر دایر است.

علاقمندان برای بازدید از این کارگاه و نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 15 تا 20 به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از تقاطع طالقانی، شماره 1552، رواق هنر فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

 

کد خبر 188510

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز