مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق پیام کوتاه و تماس با شماره تلفن 30004246 از تاکسیرانان متخلف شکایت کنند.

به گزارش سما، حسین تیموری کرمانی با بیان این که امکان شکایت از تاکسیرانان متخلف از اسفند ماه سال 85 فراهم شده است، افزود: این شکایت‌ها ثبت و به سرعت پیگیری و رسیدگی می‌شوند.

به گفته کرمانی، شهروندان می‌توانند شماره خودروی تاکسیران متخلف که اقدام به اخذ کرایه اضافی بدون توجه به مصوبه شورای شهر تهران کرده یا تاکسیمتر را روشن نکرده است از طریق تلفن همراه به شماره مذکور ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران هدف از اجرای این طرح را کاهش میزان تخلف رانندگان تاکسی عنوان و تصریح کرد: نتیجه شکایت شهروندان از طریق پیام کوتاه و یا تماس به آنها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به این که نرخهای کرایه تاکسی همان نرخهای سال گذشته است، تأکید کرد: رانندگان تا زمان اعلام اعمال نرخهای مصوب سال جدید، حق افزایش نرخ کرایه تاکسی را ندارند و در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود.

تیموری کرمانی تصریح کرد: براساس قانون، فرمانداری 15 روز پس از اعلام نرخهای مصوب شورای شهر باید آنها را تایید کند و هم اکنون تا این زمان مقرر یک هفته دیگر فرصت باقیست.

وی تاکید کرد: پس از تأیید فرمانداری، برچسبهای نرخهای جدید سال 86 نصب و تاکسیمترها نیز تنظیم می‌شود.

کد خبر 18827

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز