همشهری آنلاین: آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران ضمن اینکه از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار شد تا سیاست را دور از مباحث علمی و دانشجویی قرار دهد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تفکیک جنسیتی را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در دیدار با فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک ارگان موثر و مثبت در نظام از جهات علمی، اخلاقی و مذهبی است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه اساتید در کشور، تصریح کرد: در روایات داریم که نسبت به فرزندان دیگران اهتمام ورزید تا خداوند متعال به فرزندان شما عنایت کند.

تولیت مدرسه عالی شهید مطهری (ره) با بیان این‌که اساتید باید به لحاظ علمی فاضل باشند، اظهار داشت: دانشجویان باید به اساتید خود اعتماد داشته و مباحثی که از سوی آنها مطرح می شود، را بپذیرند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: تا آنجایی که می‌توانید سیاست را دور از مباحث علمی و دانشجویی قرار دهید، زیرا در مسایل سیاسی اختلاف نظر وجود داشته و این اختلاف نظر موجب می شود دانشجویان دچار افراط و تفریط شده و از مباحث علمی دور شوند.

امامی کاشانی با اشاره به این‌که همه کفار در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند، گفت: این مساله بیانگر این است که نظام جمهوری اسلامی زمینه فکر اسلامی را ایجاد نموده است.

وی خاطر نشان کرد: باید با برگزاری سمینارها، کنفرانس‌ها و کمیته‌های علمی ایجاد فکر اسلامی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین شود، چرا که حفظ عزت مردم در گرو حفظ کیان کشور است.

امام جمعه موقت تهران، مسئولیت فرهاد دانشجو را به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی خطیر و ظریف دانست و گفت: کار دانشجو بسیار مقدس و با ارزش است و با حسن نیت و سجایای اخلاقی که از وی سراغ داریم، خداوند متعال به او و همکارانش کمک خواهد کرد.

وی حرکت کردن در مسیر خداوند متعال را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تفکیک جنسیتی را در دستور کار خود قرار دهد. 

کد خبر 187951
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز