چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخبه معرفی شده از بنیاد ملی نخبگان به ازای اجرای طرح پژوهشی مورد نیاز کشور کارت پایان خدمت سربازی دریافت می‌کنند.

سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی که در جمع فرماندهان و مسئولا‌ن عالی رتبه نیروهای مسلح سخن می‌گفت درباره حمایت از نخبگان کشور افزود: برای تحقق چشم‌انداز 20 ساله باید به نخبگان توجه لا‌زم بشود و در این زمینه باید در سطح ملی نخبه یابی، نخبه سنجی و نخبه پروری کنیم.

وی با اشاره به تشکیل بنیاد نخبگان نیروهای مسلح گفت : بنیاد ملی نخبگان به ریاست رئیس جمهور کارش را انجام می‌دهد و ستاد کل نیروهای مسلح نیز هم سو با این بنیاد، بنیاد نخبگان نیروهای مسلح را به ریاست دکتر علی‌آبادی تاسیس کرده است.

سرلشکر فیروزآبادی درباره طرح‌های مورد نیاز کشور که باید به همت نخبگان‌ اجرا شود خاطرنشان کرد: هر یک از معاونت‌های ستاد کل نیروهای مسلح و نیز ارتش، سپاه ، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در زمینه ماموریت‌های تخصصی خود در منابع انسانی به ویژه در امور فنی‌، مهندسی، صنعت، بهداشت و درمان، فرهنگی، اطلا‌عاتی، راهبردی، برنامه ریزی و سایر امور مورد نیاز نیروهای مسلح موضوع یابی و طرح پژوهشی ارائه کنند تا برای استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاههای کشور اقدام شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر وی با اشاره به وظایف بنیاد نخبگان نیروهای مسلح گفت: وظایف این بنیاد همکاری با بنیاد ملی نخبگان است همچنین طرحهای پژوهشی مورد نیاز نیروهای‌ مسلح را با کمک معاونت‌های ستاد کل نیروهای مسلح موضوع‌یابی و سپس ازظرفیت‌های دانشگاه‌ها استفاده بهینه می‌کند و وظیفه دیگر آن نیز این است که نخبگان نیروهای مسلح را در سطح شور شناسایی وبرای پرورش آنها اقدام کند.

کد خبر 18763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز