دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حالیکه خبرگزاری‌ ایسنا خبر درگذشت ابوالفضل پورعرب ـ بازیگر سینما و تلویزیون ایران را به نقل از مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرده این خبر از سوی دیگران تکذیب شده است

بازیگر

خبر ایسنا:

به گزارش ایسنا، این خبر را دقایقی پیش احمد میرعلایی ـ مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ـ اعلام کرد. مهدی احمدی، تهیه‌کننده سینما، هم با تایید این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: این اتفاق صبح امروز در بیمارستان افتاده است و پیگیر برپایی مراسم‌های این بازیگر هستیم.

خبر باشگاه خبرنگاران:

پوریا پورعرب پسر ابوالفضل پورعرب در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ سینما باشگاه خبرنگاران گفت: پدرم در حال حاضر حالش خوب بوده و در خانه در سلامت کامل به سر می برد.

وی افزود: از شنیدن این خبر شوکه شدم و متاسفم از اینکه چرا یک خبرگزاری بدون هیچ اطلاع موثقی چنین خبری را منتشر می کند و من قطعا از این خبرگزاری شکایت خواهم کرد

خبر خبرگزاری فارس:

در حالی که میرعلایی در نشست خبری فیلم کودک و نوجوان خبر درگذشت پورعرب را داد، فرزند این هنرمند مرگ وی را تکذیب کرد. به گزارش خبرنگار فارس در حالی که سیداحمد میرعلایی در نشست خبری فیلم کودک و نوجوان خبر درگذشت پورعرب را داد فرزند این هنرمند مرگ وی را تکذیب کرد.

این خبر را رییس بنیاد فارابی در نشست خبری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اعلام کرده بود.

پس از درج این خبر پوریا پورعرب فرزند ابوالفضل پورعرب در گفت‌وگو با رسانه ها این خبر را تکذیب کرد.

more  هیچ وقت فکر نمی‌کنم ستاره سینما شدم

کد خبر 187186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز