یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۱
۰ نفر

سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار که قرار است 21آذر تا 9دی‌ماه 91در تهران و بیش از 100شهر و روستای کشور برگزار شود، اعلام فراخوان کرد.

جشنواره مردمی فیلم عمار

این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار شود که در بخش مسابقه آثار در قالب‌های مستند، داستانی کوتاه و بلند، انیمیشن، نماهنگ، فیلمنامه، پژوهش‌ها، نقدها و یادداشت‌های سینمایی پذیرفته می‌شود. سومین جشنواره مردمی عمار چون سال گذشته آثار را در موضوعات تاریخ انقلاب اسلامی، نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی، فتنه سال 88، جنگ نرم (تحریم و جهاد اقتصادی، فرصت‌ها و داشته‌های جامعه دینی ایران، توطئه‌ها و تهدیدهای نظام جمهوری اسلامی ایران) تقسیم‌بندی و در مسابقه قرار می‌دهد.

بخش جنبی این دوره از جشنواره مردمی عمار نیز سوژه‌های مستند و داستانی است که علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند سوژه‌های متناسب با موضوعات بخش مسابقه را که قابلیت تبدیل‌شدن به آثار مستند و داستانی دارند به دبیرخانه ارسال کنند. برای شرکت در سومین جشنواره مردمی عمار متقاضیان می توانند فرم ثبت نام را در سایت جشنواره به آدرس ammarfilm. ir تکمیل کنند. آخرین مهلت ثبت آثار در جشنواره مردمی فیلم عمار 30آبان 1391اعلام شده و آخرین مهلت ارسال آثار پنج آذر 1391خواهد بود. آغاز نمایش آثار در تهران و شهرستان‌ها 21آذر 91خواهد بود و اختتامیه این جشنواره در سالگرد 9 دی برگزار می‌شود.

کد خبر 187012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز