همشهری آنلاین: پژوهشکده هنر دوره تخصصی آموزش معماری ایرانی ـ اسلامی را با هدف تقویت دانش نظری و عملی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان معماری، مرمت و شهرسازی از آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این پژوهشکده با هدف ارتقاء و تقویت دانش نظری و عملی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری، مرمت و شهرسازی در حوزه معماری ایرانی- اسلامی،‌ دوره آموزشی یک‌ساله معماری ایرانی-اسلامی را با حضور استادان و صاحبنظران مطرح این حوزه برگزار می‌کند.

این دوره آموزشی که سرفصل‌های شناخت سازه‌های سنتی، برداشت از بناهای تاریخی، آشنایی با معماری اسلامی و مبانی نظری معماری ایرانی را در برمی‌گیرد از ابتدای آبان‌ماه سال جاری ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری، مرمت و شهرسازی برگزار خواهد شد.

همچنین در پایان این دوره آموزشی یک‌ساله به شرکت‌کنندگانی که در 80 درصد جلسات آموزشی حضور داشته و در ارزیابی پایان دوره حدنصاب نمره را کسب کرده‌اند، توسط پژوهشکده هنر گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این دوره می‌توانند از روز 10 تا 30 مهرماه با پژوهشکده هنر به شماره‌های 2-66956190 تماس بگیرند یا به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از تقاطع امام‌خمینی(ره)، نبش کوچه شهید حسن سخنور، شماره 29 مراجعه کنند.

کد خبر 186425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز