همشهری آنلاین: در سالی که به نام حمایت از تولید و سرمایه کار ایرانی لزومی نداشته رییس جمهور بودجه کشور را صرف میهمانان خود کند و بهتر بود این هزینه‌ها را به بخش‌های صنعتی واریز می‌کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ‌نیازی نبود که رییس جمهور بخواهد برای حضور در یک نشست سالیانه ۱۲۰ نفر را با خود همراه کند و نمایندگان در اسرع وقت آیین‌نامه خارجی را مورد بازنگری قرار دهد.

جعفر قادری که با خبرنگار ایلنا گفتگو می کرد ،در رابطه با همراهی ۱۲۰ نفر با احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک و اینکه آیا نمایندگان مجلس نظارتی بر همراهان احمدی‌نژاد داشته است یا خیر گفت: ضرورت نداشت که احمدی‌نژاد با این حجم همراه به نیویورک سفر کند و نمایندگان باید در آیین نامه سفرهای خارجی بازنگری انجام دهد تا دیگر شاهد این گونه اتفاقات در کشور نباشیم.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون نظارتی بر اینکه چه افرادی قرار است رییس جمهور را در این سفر همراهی کنند انجام نداده است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که به نام حمایت از تولید و سرمایه کار ایرانی لزومی نداشته رییس جمهور بودجه کشور را صرف میهمانان خود کند و بهتر بود این هزینه‌ها را به بخش‌های صنعتی واریز می‌کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بردن این همه همراه برای یک سخنرانی و آن هم در نشستی سالیانه توجیهی ندارد و رییس جمهور پس از بازگشت می‌بایست در این زمینه به نمایندگان پاسخ دهد.

 

کد خبر 186113
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز