همشهری آنلاین: نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنرانی خود در سازمان ملل متحد با نشان دادن تصویر یک بمب کارتونی به تکرار ادعاهای این رژیم علیه ایران پرداخت.

مهر به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل بار دیگر از فرصت خود برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای اتهام افکنی علیه ایران استفاده کرد.

وی طی سخنان شب گذشته خود در نیویورک برای منحرف کردن افکارعمومی جهان از زرادخانه مخوف سلاح‌های کشتارجمعی رژیم اشغالگر قدس و خطرات آن برای امنیت و ثبات منطقه‌ای و جهانی مدعی شد هیچ چیز خطرناک‌تر از یک ایران هسته‌ای برای منطقه نیست. نتانیاهو در حالی که تصویر کاغذی از یک بمب فتیله‌ای را در دست داشت بار دیگر با مظلوم نمایی و فرافکنی علیه ایران خواستار اقدام مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران شد.

این مقام رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از ادعاهای خود با ادعای اینکه ایران با توجه به فعالیت غنی سازی خود تا تابستان سال آینده موفق به ساخت بمب هسته‌ای خواهد شد، خواستار تعیین خط قرمز برای این کشور شد.

این در حالی است که ادعای بی اساس دستیابی ایران به بمب هسته‌ای ظرف مدتی کوتاه برای چندمین بار است که از سوی صهیونیست‌ها مطرح شده و هر بار با وجود اثبات دروغین بوده این ادعا آنها به جوسازی‌های خود ادامه می‌دهند.

نتانیاهو در ادامه با اعتراف به ناکارآمدی تحریم‌های کشورهای غربی علیه ایران، این اقدامات را در متوقف کردن برنامه هسته‌ای این کشور شکست خورده دانست.

کد خبر 186025
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز