همشهری‌آنلاین: رئیس کل ستاد نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران در هیچ یک از کشورها حضور نظامی ندارد و اگر بخواهد حضوری صورت بگیرد باید بر اساس مقررات و معاهدات بین المللی باشد.

مهر نوشت: سردار سید حسن فیروزآبادی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح جمعه در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح که در جوار مرقد مطهر حضرت امام (ره) برگزار شد در پاسخ به این سئوال که برگزاری مانور آمریکا و 25 کشور در منطقه را چگونه ارزیابی می کنید اظهار داشت: این مانور فقط به خاطر آن برگزار می‌شود که این نیروها و کشورها نشاط خود را در منطقه نشان دهند اما بدانید که برگزاری این مانور برای ما تهدیدی ایجاد نمی‌کند.

وی همچنین درباره اینکه اگر اسرائیل و یا آمریکا به ایران حمله کنند پاسخ ایران به این حمله چیست و آیا این احتمال می‌رود که از طریق دیپلماسی این جنگ را مدیریت کند افزود: بدانید جواب دیپلماسی، دیپلماسی است و جواب جنگ، جنگ است.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح به تجهیزات به روز دفاعی دست یافته‌اند و هیچ کشوری این جرات را به خود نمی‌دهد که به ایران حمله کند.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا زبان ایران را نمی‌فهمد افزود: زبان ایران زبان اسلام، قرآن و حکمت است از این رو آمریکایی‌ها نمی‌توانند زبان ما را درک کنند کما اینکه در این 31 سال نتوانستند زبان جمهوری اسلامی ایران را بفهمند.

فیروزآبادی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا نیروهای مسلح ایران در سوریه حضور دارند یا نه، اظهار داشت: نیروهای مسلح در هیچ کشوری حضور ندارند اگر هم بخواهد حضوری باشد آن حضور بر اساس مقررات بین المللی صورت می‌گیرد.

کد خبر 185237
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز