همشهری آنلاین: بانک ملی ایران از تمامی دارندگان ملی کارت درخواست کرده است که حداکثر تا ‪ ۱۵‬فروردین ماه ‪ ۸۶‬رمز کارت‌های خود را تغییر دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اجرای این مهم که با هدف ارتقای سیستم امنیتی و حفاظتی ملی کارتها صورت می‌گیرد، شامل تمامی ملی کارت‌های این بانک اعم از پیش شماره‌های ‪ ۱۷۰۰۱۹‬و ‪ ۶۰۳۷۹‬می‌شود.

بر اساس این گزارش، پس از این تاریخ، دارندگان کارت‌های مذکور امکان استفاده از خدمات سیستم کارت پول این بانک را نخواهند داشت.

تمام دارندگان ملی کارت‌های بانک ملی برای تغییر رمز کارت‌های خود، می توانند از طریق دستگاههای کارت‌خوان (‪ (pin pad)‬مستقر در شعب یا دستگاه‌های خودپرداز این بانک در سراسر کشور اقدام کنند.

دارندگان کارت‌های مذکور برای تغییر رمز کارت خود از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان، باید ضمن مراجعه به شعب بانک ملی و باجه‌های مربوط به‌ملی کارت، ضمن هماهنگی با متصدی مربوطه، رمز کارت خود را تغییر دهند.

براساس این گزارش، همچنین دارندگان ملی کارت‌ها می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی و وارد کردن کارت و رمز خود،وارد صفحه خدمات خودپردازهای این بانک شده و با انتخاب گزینه تغییر رمز، نسبت به تغییر رمز کارت خود، اقدام کنند.

گفتنی است، پس از انتخاب گزینه تغییر رمز در صفحه خدمات خودپردازهای بانک ملی، باید رمز جدید کارت به صورت یک عدد چهاررقمی از طریق صفحه کلید دستگاه وارد و مجدداً نیز این رمز پس از سؤال دستگاه وارد شود که در آن صورت صحت انجام عملیات با پیغام "تراکنش با موفقیت انجام شد" به اطلاع فرد می‌رسد.

بانک ملی ایران به دارندگان کارت پول‌های خود پیشنهاد کرد رمز جدید ملی کارت‌ها را از بین اعداد چهار رقمی که احتمال فراموشی آن کمتر است، انتخاب کنند.

کد خبر 18518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز