سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

گروه اقتصادی: نرخ‌های جدید فراورده‌های لبنی کم چرب و پر چرب براساس مصوبه روز گذشته کار‌گروه کنترل بازار تا شنبه هفته آینده اعلام می شود و قیمت شیر و لبنیات کاهش می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: با تعیین نرخ 770تومانی شیر خام با بار میکروبی یک میلیون و قیمت 930تومان این محصول با بار میکروبی کمتر از 100هزار و 3.2درصد چربی، مقرر شده تا سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان نرخ جدید انواع شیر و لبنیات کم‌چرب و پرچرب را تعیین کند و این نرخ‌ها از شنبه هفته آینده اجرایی می‌شود.

نعمت‌الله ترکی افزود: با نهایی شدن نرخ شیر خام در نشست کار‌گروه تنظیم بازار و پذیرش آن توسط اتحادیه دامداران و صنایع لبنی دیگر بهانه‌ای برای افزایش قیمت محصولات لبنی کم‌چرب و پرچرب باقی نخواهد ماند، قیمت‌ها تثبیت شده و حتی امکان کاهش نرخ برخی اقلام وجود دارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی نیز با بیان اینکه مصوبه روز گذشته کار‌گروه تنظیم بازار شیر و لبنیات مورد پذیرش همه دست‌اندرکاران تولید شیر و لبنیات قرار گرفته است گفت: مقرر شده با تأمین نهاده‌های ارزان قیمت شیر خام به دامداران، این فراورده به نرخ مصوب 770تا 930تومان در اختیار کارخانه‌های لبنی قرار گیرد.

کد خبر 185043
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز