مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

گروه شهری: مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با بیان اینکه جشنواره زنان و تولید ملی تاکنون با استقبال بی‌نظیر شهروندان مواجه شده و تولیدات این نمایشگاه 20تا 30درصد تخفیف دارد، گفت: از 28شهریور‌ماه مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) تا 30شهریور‌ماه نمایشگاه زنان و تولید ملی ویژه بانوان است.

فهیمه فیروزفر در مورد نمایشگاه زنان و تولید ملی که توسط ستاد زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران هم‌اکنون در پارک گفتگو در حال برگزاری است، اظهار کرد: جشنواره زنان و تولید ملی حاصل تلاش‌های زنان سرپرست خانواری است که چند سالی است در مراکز کوثر مشغول به‌کار هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 16هزار خانواده تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران هستند که تولیدات برخی از این بانوان که قابل عرضه بوده، در این نمایشگاه قرار دارد. فیروز فر استقبال مردم از این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و افزود: در این نمایشگاه بعد‌از‌ظهرها مراسم جشنی برای کودکان و شب‌ها برنامه‌های سامانه‌های نشاط برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.
نمایشگاه زنان و تولید ملی از 20تا 30شهریور‌ماه در بخش نمایشگاهی پارک گفتگو از ساعت 9صبح تا 22برپا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند طی این ساعات از این نمایشگاه دیدن کنند.

کد خبر 184750
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز