همشهری آنلاین: هنرمندان انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در محکومیت اسائه ادب به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیانیه‌ای را منشر کردند.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین، متن این بیانیه به این شرح است:

هستی با نمایش بزرگ سجده فرشتگان بر پای انسان آغاز شد. انسانی که نماد امانت، سمبل حیاء و شرف و تابلوی زیبایی از حقیقت ذات پروردگار تبارک و تعالی بود، اسوه انسان کامل، سیمای پاک محمد(ص) آنگاه که بر عرشیان عرضه شد همه عالم وجود زانو زدند در برابر روشنایی جمال و جلالش تا خداوند عزوجل به درستی بر این خلقت با شکوه ببالد و اعلام نماید به همه زمانها و همه زمینیان که: فتبارک الله احسن الخالقین.

جریان مکرر کینه توزی و حسادت و بغض شیطان از انسان از بدو خلقت تا به امروز در کمینگاه فریب و مکر آدمی را به ورطه هلاکت و نابودی کشانده هر روز به شکلی و صورتی متفاوت پرده از رازی برمی‌دارد.

رازی همچون حقیقت وجود که با هر حیله شیطان غباری از آن زدوده می‌شود و به امر پروردگار بر آدمیان جلوه‌گر می‌گردد.

امروز کمینگاه شیطان جبهه وسیعی از مترفین، ملا و احبارند که در قالب سرمایه داران و زراندوزان جهانخوار و دنیاطلب با پرچم و نشان صهیون بر جای جای مظاهر تمدن هجوم می‌برند تا جاهلیت جدیدی را با ابزارهای فساد، فحشاء و تباهی به نام تمدن بنا کنند به همین خاطر جلوه‌های نور و معنویت و حقیقت را بر نمی‌تابند.

به همین علت به سرچشمه همه فضیلتها، به سنگر بزرگ عشق و حقیقت به رسول مکرم و محبوب هستی هجوم می‌برند تا اگر در جاهلیت قدیم توفیقی در کم اثرکردن این مشعل فروزان نیافتند و در آن مباهله بزرگ با یهود زانو زدند امروز با همه دارایی‌هایشان به صورتهای مختلف به ویژه با سینما که بر روح، جان و اندام جامعه بشری سایه انداخته شخصیت آن عزیز را مورد اهانت قرار دهند.

زهی بی‌شرمی که این خناس‌ها از حیا بهره‌ای نبرده‌اند.

به همین مناسبت همگام با مسلمانان و مومنین و انسانهای آزاده جهان، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به همراه هنرمندان، نمایشنامه نویسان، کارگردانان و بازیگران و همه دست اندرکاران تئاتر مقاومت این حرکت غیر انسانی و زشت فیلم موهن ضد اسلامی را که به سفارش سرمایه داران و زراندوزان صهیونیست امریکایی برای اهانت به شخصیت والا و خدشه ناپذیر پیامبر عزیز و اعظم (ص) تولید شده است را محکوم و انزجار خود را از این حرکت شیطانی اعلام می‌نمائیم.

بدیهی است اینگونه حرکتهای شیطانی را نشانه شکست و یاس سرمایه داران زالو صفت و جلوه‌ای از تحولات و بیداری مسلمانان در جهان می‌دانیم.

کد خبر 184663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز