همشهری آنلاین: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه مساجد دانشگاهی را از برنامه‌های این دانشگاه برای رونق نماز در دانشگاه آزاد اعلام کرد و گفت: بیش از 127 مسجد بر اساس معماری اصیل اسلامی و ایرانی تا کنون در واحدهای دانشگاهی احداث شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد، محمدمهدی مظاهری با اعلام این خبر افزود: تعداد مساجد دانشگاهی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه «اخلاق مداری» در رأس امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد، گفت: بر طبق تأکیدات مقام معظم رهبری، تلاش‌های فرهنگی و هنری و برنامه‌ریزی‌های آموزشی در دانشگاه آزاد به گونه‌ای طراحی و اجرا می‌شود که رونق نماز با کیفیت مطلوب را به همراه داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد همچنین از ارسال بخشنامه‌هایی به واحدهای دانشگاه آزاد در راستای کیفی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی خبر داد.

به گفته مظاهری، طی شش دوره گذشته که اجلاس سراسری اقامه نماز اقدام به انتخاب دستگاه‌های برتر در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز می‌کند، دانشگاه آزاد همواره به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر انتخاب شده است.

کد خبر 183892
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز