همشهری آنلاین: نمایش روز عجیب به کارگردانی پرستو گلستانی روز دوشنبه 20 شهریور با حضور هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر کودک و نوجوان به ویژه خانواده زنده یاد بیژن نعمتی شریف اجرا می‌شود.

نمایش کودک

به گزارش همشهری آنلاین، در این اجرا، گروه نمایش "روز عجیب " و مسئولان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی از سالها فعالیت زنده یاد بیژن نعمتی شریف و خانواده این هنرمند گرانقدر تئاتر تجلیل می‌کنند.

نمایش زنده- عروسکی "روز عجیب" روز دوشنبه ساعت 19 برای هنرمندان تئاتر کودک و عروسکی در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می‌شود.

نمایش "روز عجیب" که کارگردانی آن را پرستو گلستانی برعهده دارد از نوشته‌های جعفر مهیاری است که در فضایی مملو از فانتزی‌های مهیج و شاد داستان پسری را به نمایش می‌گذارد که اغلب در خانه تنها می‌ماند و برای اینکه توجه پدر و مادرش را جلب کند کارهایی انجام می‌دهد که ماجراهای مختلفی را در پی دارد و او را درگیر می‌کند.

در یک روز عجیب وقتی همه وسائل را در کمد پنهان می‌کند، همگی وسائل جان می‌گیرند و اتفاقاتی می‌افتد که پسر تبدیل به قورباغه شود اما... .

در نمایش "روز عجیب" سعید ابک، محمد لقمانیان، محمد رحمانی و فاطمه پورهاشمی در کنار پرستو گلستانی به ایفای نقش می‌پردازند.

اشعار این نمایش نیز سروده پرستو گلستانی است.

تارا حیدری و نیما بابازاده عروسک گردانان این نمایش هستند.

طراحی صحنه و لباس این نمایش را رضا مهدی زاده و طراحی گریم را سارا اسکندری بر عهده دارند.

آهنگسازی این نمایش را فرشید اعرابی و طراحی و ساخت عروسک را منیر مولوی زاده انجام داده‌اند.

 

کد خبر 183863

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز