همشهری‌آنلاین: رئیس هیات عالی حل اختلاف قوا ابراز امیدواری کرد که همه شرایط برای حضور گروه‌های گوناگون سیاسی در انتخابات آینده وجود دارد.

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در حاشیه مراسم تجدید بیعت نمایندگان مجلس خبرگان با آرمان‌های امام خمینی(ره) سایت جماران در خصوص راهکارهای رفع اختلاف میان مسئولان نظام و عمل به توصیه های امام راحل (س) در این زمینه اظهار داشت: توصیه ما برای وحدت ما همان فرمایشات همیشگی امام و راهکارهایی است که همیشه مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

وی افزود: الحمدلله اکنون وضع قوای سه گانه و مسئولان عالی نظام، وضع خوبی است؛ می‌توان گفت تقریبا هماهنگی خوبی میان آنها وجود دارد و مشکل خاصی نیست. برخی اختلافات قانونی در تفسیر برخی قوانین عادی و اصول قانون اساسی وجود داشت که در هیات عالی حل اختلاف بررسی شده و بحمدالله حل شده است، لذا مشکلی نداریم.

آیت الله هاشمی شاهرودی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص شرایط حضور همه اقشار مردم و گروه‌های مختلف سیاسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: حضور گروه‌ها و نیروهای انقلاب در صحنه انتخابات آینده موضوع مهمی است و حتما مردم ما در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و انشاء الله همه شرایط برای حضور گروه‌های گوناگون سیاسی در انتخابات آینده وجود دارد.

کد خبر 183751
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز