شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نشست بعد از تعطیلات تابستانی هئیت مدیره خانه موسیقی برگزار و اعطای نشان فارابی به هنرمندان واجد شرایط تا تصویب آئین‌نامه جامع و کامل برای احراز شرایط دریافت نشان به تعویق افتاد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت خانه موسیقی، هیئت مدیره خانه موسیقی در نشست بعد از تعطیلات خود در خانه موسیقی درباره جشن خانه موسیقی به بحث و گفت و گو پرداخت و اعطای نشان فارابی را به دلیل آماده نبودن آیین‌نامه به تعویق انداخت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهر ماه سال گذشته داریوش پیرنیاکان سخنگو و دبیر خانه موسیقی در نشست هیئت مدیره که در تاریخ 25 مهر در محل خانه موسیقی برگزار شد پیشنهاد داد در سالگرد جشن خانه موسیقی به شخصیت برجسته موسیقیدان نشان «فارابی» اهداء‌ شود و قرار شد جهت هر چه بهتر برگزار شدن بزرگداشت‌ها و تجلیل‌ها، آئین‌نامه‌های جداگانه تدوین گردد. همچنین مقرر گردید آئین نامه جداگانه‌ای در بخش رقابت‌ها از جمله کتاب، آلبوم و... تدوین شده و براساس آن عمل شود.

از قرار فرصت یک ساله برای آماده کردن آیین‌نامه کافی نبود و هیئت مدیره در نشست هفته گذشته خود به جمع بندی رسید که اعطای این نشان را تا آماده شدن آیین‌نامه به تعویق اندازد.

در آغاز جلسه یاد شده حمیدرضا نوربخش (مدیر عامل خانه و دبیر جشن سال 1391) پیرامون برگزاری جشن و برنامه‌های اجرایی در آن توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه اسامی هنرمندان پیشکسوتی که قرار است در این جشن مورد تقدیر قرار گیرند اعلام شد که پس از بحث و بررسی شرایط نامزدها برخی از موارد به تصویب هیئت مدیره رسید.

 همچنین هیئت مدیره خانه موسیقی در خصوص تقاضاهای تاسیس شعب به بخش اجرایی ماموریت داد تا با بررسی شرایط درخواست کنندگان با توجه به آئین‌نامه تاسیس شعب گزارشی را به هیئت مدیره ارائه دهند تا بر اساس آن گزارش تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 183047
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز