مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

گروه شهری: تا اواخر شهریور‌ماه جاری نخستین پایانه مسافربری ویژه جانبازان و معلولان درکشور توسط شهرداری تهران راه‌اندازی خواهد شد.

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه دیروز در مصاحبه با همشهری ضمن اعلام این خبر گفت: چندی پیش محمدباقر قالیباف شهردار تهران در حاشیه بازدید از موزه صلح تهران در جمع جانبازان تأکید کرد که حتما باید شرایط حمل‌ونقلی خوبی را برای جانبازان، معلولان و سالمندان فراهم کنیم. به همین دلیل طی تفاهمنامه‌ای با سازمان بهزیستی مرکز حمل ونقل ویژه‌ای به‌صورت شبانه روزی برای جانبازان و معلولان راه‌اندازی کردیم.

سنندجی با اشاره به اینکه مسئولیت این مرکز ویژه حمل‌ونقلی بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی است و مقدمات کار نیز انجام شده است، گفت: شماره تلفن‌هایی اعلام خواهد شد که جانبازان و معلولان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز که بخواهند با این مرکز تماس بگیرند و سرویس لازم برای تمام نقاط شهر تهران و حتی خارج شهر دریافت کنند.وی با بی‌نظیر خواندن راه‌اندازی چنین مرکزی در کشور ادامه داد: به‌تدریج خودروهای ویژه‌ای برای خدمات رسانی به جانبازان وارد کشور خواهیم کرد اما فعلا سازمان بهزیستی 50 دستگاه ون ویژه و شرکت واحد نیز 15دستگاه اتوبوس برای تردد جانبازان ومعلولان مناسب‌سازی‌ و آماده‌سازی‌ کرده است و پس از شروع به‌کار این مرکز به مرور براساس میزان تقاضا نسبت به توسعه این امکانات و تجهیزات اقدام خواهیم کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه هم‌اکنون یک هکتار زمین درمیدان آزادی (طرشت) برای این منظور درنظر گرفته شده است.بنا براین گزارش یکی از مفاد تفاهمنامه امضا شده بین شهرداری تهران و سازمان بهزیستی این است که هزینه تمامی 200پرسنل درنظر گرفته شده برای اداره مرکز ویژه حمل ونقل جانبازان نیز از سوی شهرداری تهران تأمین شود.

کد خبر 182734
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز