سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تا پایان شهریور ماه دو هزار و 700 واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس با تمام امکانات روبنایی و زیربنایی افتتاح می‌شود.

مسکن

هدایت، مدیرعامل شهر جدید پردیس، در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره‌ زمان پایان یافتن ثبت‌نام واحدهای مسکن مهر پردیس اظهار کرد: این ثبت‌نام‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز زمان دقیق پایان آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: تاکنون 90هزار نفر متقاضی مسکن‌های مهر پردیس ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد شرایط حدود 30 هزار نفر از متقاضیان مورد تایید واقع شده است.

هدایت تصریح کرد: در حال حاضر 10 هزار نفر از کسانی که واجد شرایط هستند در مرحله‌ی انتخاب پروژه و افتتاح حساب قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شهر جدید پردیس ادامه داد: روزانه به 1500 نفر متقاضی از طریق SMS اطلاع‌رسانی شده و از آنها دعوت می‌کنیم تا نواقص پرونده خود را برطرف کنند.

وی درباره‌ پیامک‌هایی که به متقاضیان مسکن مهر پردیس ارسال شده و طی آن از طرف شرکت عمران پردیس حساب متقاضیان را خالی می‌کرد، گفت: ما به این قضیه به طور کامل رسیدگی کردیم و این اتفاق به طور کامل منتفی شده است. در حال حاضر بخش افتتاح حساب به طور کامل چک شده و مسائل امنیتی متقاضیان مورد نظارت کامل ما قرار گرفته است.

 

کد خبر 182710
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز