سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سازمان هواشناسی با پیشبینی افزایش دما در سواحل خزر،برای دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها را پیش‌بینی کرد.

عبدالرضا امیدوار شهریمدیرکل پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه در دو روز آینده برای سواحل خزر، ارتفاعات البرز و کرمان افزایش ابر رگبار و رعد و برق همراه وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در سه روز آینده برای شمال غرب، غرب استان هرمزگان، شرق و جنوب استان فارس دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار و وزرش باد پیش‌بینی می‌شود. وی ادامه داد: همچنان برای مناطق شرقی پدیده گرد و خاک خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی از افزایش دما ۴ تا۵ درجه‌ای در سواحل جنوبی دریای خزر در چند روز آینده خبرداد.

امیدوار شهری با توجه به بارندگی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی برای استان‌های چهارمحال بختیاری، کهکلویه و بویراحمد، فارس، غرب اصفهان، جنوب همدان، شرق لرستان آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیر‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از سه شنبه تا جمعه هفته جاری سواحل دریای خزر آفتابی و افزایش رطوبت و دمای هوا را برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان پیش بینی می‌کنیم اما با آغاز هفته آتی با کاهش دمای هوا در این مناطق مواجه خواهیم شد.

کد خبر 182709
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز