همشهری آنلاین: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای بازدید رهبران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد از تاسیسات هسته‌ای نطنز، اصفهان و بوشهر خبر داد و گفت که در همین راستا مرسی رییس‌جمهور مصر قرار است از تاسیسات هسته‌ای بوشهر بازدید به عمل آورد.

منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جمهوری اسلامی در حاشیه برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد دعوت از سران برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای ایران است که در همین راستا آقای مرسی از تاسیسات هسته‌یی بوشهر بازدید به عمل خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری نم، وی ادامه داد: این بازدید در راستای مقابله با تبلیغات دنیا بر علیه جمهوری اسلامی ایران و ادعاهای واهی‌ آنها مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح اتمی است که مطمئنا وقتی سران کشورها از تاسیسات هسته‌ای ما بازدید کنند به این نکته پی می‌برند که تمام فعالیت‌های ما صلح‌آمیز است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد به طور کلی برای بازدید سران از تمامی مراکز هسته‌ای اعلام موافقت کرده که تمامی کشورهای حاضر در اجلاس در صورت تمایل می‌توانند از این تاسیسات بازدید کنند.

کد خبر 182367
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز