همشهری آنلاین: دبیر شورای هماهنگی روابط‌ عمومی بانک‌ها ساعت کاری شعب کشیک بانک‌ها در زمان برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در روزهای هفتم تا یازدهم شهریورماه جاری را حداقل بین ساعت 8:30 الی 13 اعلام کرد و گفت: لیست شعب کشیک بانک‌ها به زودی اعلام می‌شود.

مهر نوشت: محمدرضا غفوری از برنامه ریزی بانک‌های دولتی و خصوصی برای تعیین ساعت کاری شعب کشیک بانک‌ها در روزهای برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد خبر داد.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌ عمومی بانک‌ها گفت: ساعت کاری شعب کشیک بانک‌ها در روزهای هفتم تا یازدهم شهریورماه جاری حداقل از ساعت 8.30 الی 13 خواهد بود.

وی با بیان اینکه البته هر بانک بر اساس شرایط و مدیریت داخلی ساعت کاری خود را در این طیف مشخص می کند، تصریح کرد: ممکن است برخی از بانک‌ها ساعت کاری خود را بیش از این زمان در نظر بگیرند، اما حداقل ساعت کاری بانک‌ها در این حدود زمانی مشخص شده است.

غفوری با تاکید بر اینکه بانک‌ها ملزم هستند در ساعات اداری به خدمات رسانی به مردم اقدام نمایند، عنوان کرد: بر اساس آخرین ابلاغیه بانک مرکزی و هماهنگی صورت گرفته بین بانک‌ها فعلا ساعت مذکور اجرا می‌شود اما در صورت تغییر زمان ساعت کاری بانک‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌ عمومی بانک‌ها در مورد بانک‌های خصوصی گفت: بانک‌های خصوصی هم مانند بانک‌های دولتی عمل خواهند کرد، البته این موضوع بستگی به تعداد شعب کشیک هم دارد.

وی افزود: با بانک‌های خصوصی مذاکراتی در این زمینه انجام شده و آنها نیز در حال برنامه ریزی برای اعلام اسامی شعب کشیک مانند بانک‌های دولتی هستند.

کد خبر 182351
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز