یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت اجتماعی شهر تهران گفت: همزمان با برگزاری اجلاس سران عدم تعهد ۱۴۰۰ متکدی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، رضا جاگیری با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد، گفت: برای این اجلاس ستادی تشکیل داده و آسیب‌دیدگان را به طور کامل از سطح شهر پاکسازی کردیم.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت اجتماعی با تأکید بر این موضوع که تمامی متکدیان، فال‌فروشان، کبریت‌فروشان و غیره را از سطح شهر جمع‌آوری کرده‌ایم، گفت: ۱۴۰۰ نفر را ظرف ۲۰ روز از سطح شهر جمع‌آوری کرده‌ایم.

وی با تأکید بر این موضوع که کمیته‌ مشترکی بین شهرداری، بهزیستی، پلیس و کمیته امداد تشکیل شده است، گفت: هماهنگی‌هایی صورت گرفته و افراد جمع‌آوری شده را به مراجع ذی‌صلاح اعزام کرده‌ایم.

به گفته جاگیری، تعداد از دستفروشان را تحویل بهزیستی داده و همچنین هماهنگی‌هایی صورت گرفته و تعدادی از اتباع خارجی متکدی را رد مرز کرده‌ایم و افراد متکدی شهرستانی را به شهر‌هایشان برگردانده‌ایم.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت اجتماعی تأکید کرد: هماهنگی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از اجلاس عدم تعهد دوباره متکدیان در سطح شهر حضور یابند، گفت: تلاش می‌کنیم که این اتفاق صورت نگیرد.

کد خبر 182331
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز