همشهری آنلاین: نمایش «بازرس هاند واقعی » به نویسندگی تام استوپارد، ترجمه امیر امجد و کارگردانی بورژین عبدالرزاقی از امروز 5 شهریور ماه ساعت 20:30 به روی صحنه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش داستان دو منتقد را روایت می‌کند که به تماشای یک داستان معمایی، جنایی، پلیسی نشسته‌اند تا درباره آن مقاله‌ای بنویسند اما در حین اجراء نمایش هر دو به سمت کمدی کشیده می‌شوند و در مسیر اتفاقات نمایش قرار می‌گیرند تا جایی که ... .

نمایش «بازرس هاند واقعی» به تهیه کنندگی امین زندگانی و نقش آفرینی الیکا عبدالرزاقی بانوی اول دربار سریال قهوه تلخ‌، میلاد رحیمی، بابک کریمی، بهاره کیان افشار، شهروز شبستری، فواد اصفهانی، ساناز زمانی، سینا فرید، نیما راد و امیر آقاجان به روی صحنه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

سحر شهامت طراح صحنه و لباس، رضا غفار نژاد مولایی دستیار کارگردان، آذین پذیرا چهره پرداز، امیر آقاجان طراح حرکت و احسان بیات فر و علیرضا خداوردی مدیر صحنه این اثر نمایشی هستند.

بورژین عبدالرزاقی کارگردان این نمایش در اسفند ماه 87 نمایش «گفتگوهای پس از یک خاکسپاری» به نویسندگی یاسمینا رضا  را در کارگاه تئاتر سمندریان به روی صحنه برده است.

نمایش «بازرس هاند واقعی » تا  24 شهریور ماه همه روزه در ساعت 20:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

 

 

کد خبر 182294

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز