همشهری آنلاین: «محمود بهمنی» رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حاضر شد تا درباره مسائل مختلف بانکی از جمله بی‌انضباطی برخی بانک‌ها در اعطای وام پاسخگو باشد؛ بی‌انضباطی‌هایی که رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گوشه‌ای از آن را تشریح کرد.

«داود محمدی» نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با همشهری آنلاین گفت: کمیسیون اصل نود مجلس در ارتباط با مسائل بانک‌ها نشستی با مسئولان بانکی کشور داشت که رئیس کل بانک مرکزی همراه برخی مقامات اقتصادی در این جلسه حضور داشتند.

به گفته محمدی یکی از بحث‌های مطرح شده در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با محمود بهمنی درباره بی‌انضباطی برخی بانک‌ها در اعطای وام بوده است.

«محمدعلی پورمختار» رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ارتباط با برخی بی‌انضباطی‌ها در اعطای وام به افراد گفت: افرادی هستند که میلیاردها تومان وام گرفته‌اند و با وجود اینکه بانک‌ها می‌دانستند این افراد بدهکارهای سنگینی هم هستند ولی باز هم به آنها وام دادند و متأسفانه می‌بینیم که این وام‌ها در محل خود هم هزینه نشده است.

وی تاکید کرد: مسئله بدهکاران بانکی از مسائل عمده‌ای است که هم بانک‌ها با آن درگیر‌ند و هم کمیسیون اصل نود به آن ورود پیدا کرده و از مسائل عمده ما محسوب می‌شود.

کد خبر 181834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز