همشهری آنلاین: دادگاه عالی ورزش (CAS) حکم به بازگشت استقلال ایران به لیگ قهرمانان آسیا داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تاخیر در ارسال اسامی بازیکنان تیم استقلال تهران به این کنفدراسیون، حکم به محرومیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را صادر کرد، باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش اعتراض کرد.

رضا علیپور که از سوی امیدوار رضایی - عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال، مامور پیگیری این دادخواست شده بود، با اعلام خبر پذیرفته شدن دادخواست استقلال در دادگاه عالی ورزش، به خبرنگار ایسنا گفت: چهارم مارس، نخستین دادخواست خود را به دادگاه عالی ورزش ارایه کردیم که آنها هشت روز بعد، به دلیل ترجمه‌ی نادرست برخی از مدارک، دادخواست ما را نپذیرفتند اما پس از اعتراض مجدد و بررسی مدارک جدید، آنها امروز با صدور حکم جدیدی که شامل سه بند است و به امضای گانار ورنر - معاون رییس دادگاه عالی ورزش رسیده است، اعلام کردند که استقلال می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.


وی در پاسخ به این سوال که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ملزم به اجرای این حکم است، گفت: بله، چرا که پس از ردشدن دادخواست اولیه‌ی استقلال در دادگاه عالی ورزش، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر را منعکس کرده بود. آنها پس از موافقت با بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا، موظف به درج خبر در سایت (AFC) هستند.


وی در پایان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا بیست روز فرصت دارد که به این رای اعتراض کند اما با توجه به مدارک ارایه شده و مجاب شدن مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعید است که آنها به حکم دادگاه عالی ورزش اعتراض کنند. بنابراین استقلال می‌تواند از دیدار آینده، در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

کد خبر 18160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز