چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

گروه اقتصای - علی ابراهیمی: هنوز سبد کالای کارمندان دولت به کارکنان آموزش و پرورش ارائه نشده و در برخی مناطق مسئولان به جای توزیع سبد به کارکنان افطاری داده‌اند.

مدیرکل دفتر تأمین و توزیع کالای معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با همشهری در حالی از عرضه سبد کالای کارمندان آموزش و پرورش خبر داد که روز گذشته بسیاری از کارمندان این وزارتخانه از عدم‌توزیع این سبد گلایه کردند.

کارمندان آموزش و پرورش منطقه 18تهران در تماس تلفنی با همشهری از عدم‌عرضه این سبد گلایه کردند که با پیگیری‌های خبرنگار ما از اداره رفاه این منطقه مسئولان اعلام کردند روز گذشته قرارداد تحویل این سبد را منعقد کرده و با توجه به اینکه برنج در کیسه‌های 50کیلویی ارائه شده و نیازمند بسته‌بندی مجدد در کیسه‌های 20کیلوگرمی است کالاهای مشمول این سبد از دوشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده به مدارس منطقه تحویل داده می‌شود تا در اختیار کارمندان قرار گیرد. همچنین یکی از کارمندان آموزش و پرورش شهر قدس با گلایه از مسئولان در زمینه توزیع سبد کالا بین کارکنان این وزارتخانه به همشهری گفت:

از چندی پیش مسئولان آموزش و پرورش این منطقه با دعوت از کارمندان به مراسم افطاری در قالب گروه‌های چند نفره اعلام کردند که این مراسم جایگزین سبد کالای‌ماه مبارک رمضان برای کارمندان آموزش و پرورش در این منطقه شده است. این در حالی است که پیش از این مسئولان وزارت صنعت،معدن و تجارت پرداخت وجه نقد یا ارائه هرگونه جایگزین به جای سبد کالای کارمندان را غیرقانونی قلمداد کرده بودند.

کد خبر 181316
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز