سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشترکین تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار از این پس می‌‏توانند با ارسال یک پیام کوتاه (SMS) به شماره 990009، از قبض دوره وکارکرد میان دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام‌کوتاه و سایر هزینه‌‏ها مطلع شوند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، طی کردن مسیر و رفتن به بانک و پرداخت قبوض در سالهای گذشته امری معمولی بود. اما در چند سال اخیر با گسترش پرداخت قبوض به صورت اینترنتی و از طریق تلفن ثابت بسیاری از رفت‌ و آمدهای شهری را کاهش داده است و پرداخت قبوض به موقع تر و آسان‌تر انجام می‌شود.

در حال حاضر مشترکین تلفن همراه نیز می‌توانند با ارسال پیامک به شماره 990009 از قبض و دوره کارکرد میان دوره‌ای تلفن همراهشان با خبر شوند.

مشترکین تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار می‌‏توانند درخواست خود را طبق فرمت های تعیین شده در سایت به سیستم BillingSMS ارسال کنند و چند لحظه بعد، خدمات مورد نظربرای مشترکان ارسال خواهد شد.

 

راه حل سریع برای دریافت قبض پایان دوره

برای دریافت قبض پایان دوره یک رقم شماره دوره صورتحسابگیری * دو رقم شماره سال (88*1)  ، همچنین برای دریافت مبلغ کارکرد میاندوره واژهm، برای دریافت مبلغ کارکرد از تاریخ تا تاریخ باید تاریخ پایان (6 رقمی) * تاریخ شروع (6 رقمی) (871210*871213)، دریافت راهنمای سیستم کلمه "H " یا" h یا help"، دریافت لیست دوره‌های صورتحساب گیری D یا d،‌ برای دریافت خلاصه قبض آخرین دوره S یا s ،‌ ثبت نام جهت دریافت قبض پایان دوره پیش از چاپ و توزیع قبوض R را به شماره 990009 ارسال کنید.

اطلاعات قبض میان دوره به کارکرد یک بازه زمانی بین دو دوره صورتحسابگیری گفته می شود. به جای کاراکتر* می توانید از ‚ یا . یا / یا _ یا \ و یا Space استفاده کنید. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران در صورت درخواست قبض آخرین دوره و یا خلاصه قبض، شناسه قبض و پرداخت نیز به منظور استفاده از خدمات پرداختهای غیرحضوری بانکها برای متقاضی ارسال خواهد شد.

قبض پایان دوره از دوره اول سال 87 پیش از توزیع قبوض پستی برای مشترکین به ترتیب زون، ارسال می‌شود.

 

کد خبر 181113

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز