یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه یوونتوس که به دلیل محرومیت آنتونیو کونته مجبور است بدون سرمربی خود در میادین حضور پیدا کند نخستین جام خود را به دست آورد.

juve

به گزارش فارس، تیم‌های یوونتوس و ناپولی در چارچوب دیدار سوپرجام باشگاه‌های ایتالیا در ورزشگاه لانه پرنده پکن واقع در چین با یکدیگر روبه‌رو شدند که در پایان یوونتوس توانست با نتیجه 4 بر 2 ناپولی را شکست داده و قهرمان شود.

در این دیدار ابتدا ادینسون کاوانی در دقیقه 27 برای ناپولی گل زد ولی 10 دقیقه بعد کوادو آساموا توانست گل تساوی را برای یوونتوس به ثمر برساند. گوران پندف در دقیقه 41 بار دیگر ناپولی را پیش انداخت تا بازیکنان این تیم با خیالی آسوده‌تر راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم آرتورو ویدال، ستاره فصل پیش یوونتوس در دقیقه 74 و از روی نقطه پنالتی گل تساوی بیانکونری را زد. این نتیجه تا پایان 90 دقیقه باقی ماند تا این پیکار به وقت اضافه برود.

دقیقه 97 کریستین ماجو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا یوونتوس برای نخستین بار در این دیدار از حریف خود پیش بیفتد. میرکو ووچینیچ در دقیقه 101 گل چهارم بانوی پیر را وارد دروازه ناپولی کرد تا این تیم در پایان با نتیجه 4 بر 2 پیروز شده و عنوان قهرمانی سوپرجام ایتالیا را از آن خود کند.

در این دیدار ماسیمو کاررا به جای آنتونیو کونته روی نیمکت نشسته بود.

کاررا پس از بازی گفت: این پیروزی را به آنتونیو کونته تقدیم می‌کنیم. در این دیدار به شکل طبیعی همه نگاه‌ها روی نیمکت یوونتوس بود. ما نشان دادیم که متحد بوده و در مسیری مشترک در حال حرکت هستیم و می‌دانیم به دنبال چه چیزی هستیم. در جریان این دیدار هیچ ارتباطی با کونته نداشتم و همه چیز نیز همان طور که برنامه‌ریزی شده بود پیش رفت.

در این جدال گوران پندف و خوان کامیلو زونیگا از ناپولی در دقیقه‌های پایانی از بازی اخراج شدند که این موضوع مورد انتقاد همه اعضای این باشگاه قرار گرفت.

آنها پس از پایان بازی در وقت‌های اضافه و شکست برابر یوونتوس راهی رختکن شده و برای مراسم اهدای جام و قهرمانی یوونتوس به زمین مسابقه بازنگشتند.

آنها همچنین مدال نایب قهرمانی خود را نیز نگرفتند و پس از آن نیز با رسانه‌ها هیچ گونه گفت‌وگویی انجام ندادند.

 

کد خبر 180835
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز