دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارتش در اطلاعیه‌ای تاکید کرده است: بی‌تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که همدوش با نیروهای مسلح در تمام جبهه‌های سخت و نرم از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای ضمن تجلیل از مقام والای شهدا به وی‍ژه شهدای رسانه‌های جمعی، هفدهم مرداد که ‏به نام و یاد خبرنگار شهید محمود صارمی روز خبرنگار نام گرفته، گرامی داشته و این روز ‏را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت. ‏

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

هفدهم مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار نمادی از تلاش و ایثار قاصدانی است که صادقانه در فرآیند حساس و پیچیده مقابله با جنگ نرم، با سلاح قلم پای در سرزمین آگاهی گذاشته و با چشمانی بینا و زبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی و بیان واقعیت‌ها، رسالت حرفه‌ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می‌کنند.

روزخبرنگار، روز تجلیل از چشمان همیشه بیدار جامعه و حافظان مرزهای فکری در برابر ‏امپریالیزم رسانه‌ای استکبار جهانی است که دروغ‌پردازی صاحبان آن امروز حقوق بشر را دست مایه‌ای برای حمایت مستکبران و زورگویان از تروریسم و نسل کشی قرار داده است.

بی‌تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش ‏صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، همدوش با نیروهای مسلح در تمام جبهه‌های سخت و نرم از آرمان‌های امام (ره) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بارهبری مدبرانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) دفاع کرده و در این راه ثابت قدم مانده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و بی‌بدیل رسانه‌های جمعی و تقدیر از فعالیتهای اثرگذار آنان در انعکاس شایسته توانمندی‌های دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح، روز خبرنگار را به یاد ‏شهدای اهل قلم و دیگر شهدای رسانه‌ها گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال برای ‏فعالان و پیشگامان عرصه ‎ارتباطات استمرار توفیق خدمت به ‏میهن اسلامی را مسئلت می‌نماید. ‏

 

کد خبر 180124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز