جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مجموعه دوم ضربی خوانی‌های مرتضی احمدی با عنوان «صدای طهرون» به زودی منتشر خواهد شد.

ahmadi

مدیر مرکز موسیقی «بتهوون» با اعلام این مطلب به ایسنا گفت: وقتی سال 88 مجموعه ضربی خوانی‌های مرتضی احمدی را ضبط کردیم هدفمان آرشیو کردن یک مجموعه غنی با 106 قطعه موسیقی بود که در سال 89 تنها 12 قطعه از این مجموعه مجوز گرفت و در آلبوم«صدای طهرون» منتشر شد.

چمن آرا ادامه داد: اکنون موفق شدیم برای 13 قطعه‌ی دیگر نیز مجوز گرفته و آنها را در یک مجموعه‌ی جداگانه به مخاطبان ارائه دهیم.

او در رابطه با عنوان مجموعه‌ی دوم «صدای طهرون» توضیح داد: برای هر کدام از این مجموعه‌ها عنوان جداگانه انتخاب کرده‌ایم، آلبوم اول «صدای طهرون- توپ خانه» و آلبوم دوم «صدای طهرون - شمس العماره» نام خواهد گرفت و امیدوارم بتوانیم در سال آینده نیز برای قطعات دیگر این آرشیو از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز بگیریم.

بابک چمن آرا همچنین اظهار کرد: در صدد هستیم تا مراسم رونمایی این اثر اوایل پاییز در کاخ گلستان برگزار شود اما به طور قطع جزئیات این مراسم به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر مرکز موسیقی بتهوون تاکید کرد: این اثر هم اکنون نیز آماده انتشار است اما تمام تلاش بنده این است که این آلبوم همزمان با سالروز تولد مرتضی احمدی منتشر شود.

کد خبر 179740
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز