همشهری آنلاین: 300 هزار نفر از ماموران انتظامی در ایام نوروز برای برقراری امنیت و ارائه خدمات در کنار مردم خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم افتتاحیه رزمایش طرح نوروزی سال 86 ضمن بیان این مطلب افزود: علاوه بر نیروی انتظامی و نیروهای مقاومت بسیج دهها هزار نفر از امدادگران و سازمان های خدماتی نیز برای برقراری امنیت ، امدادرسانی و خدمات سانی به مردم در ایام نوروز تلاش خواهند کرد.

احمدی مقدم با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی مردم، همکاری ، تعامل و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی را مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: وجود طرح و هماهنگی بین سازمان های مختلف و همچنین تقسیم وظایف و استفاده مشترک از امکانات موجب افزایش توان ها خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری دستگاههای امدادی و خدماتی در کنار نیروی انتظامی جهت خدمتگذاری به مردم تصریح کرد: مسئولان قضایی نیز با آزاد نکردن مجرمان ، دستگیری افرادمخل امنیت عمومی و قرنطینه کردن آنان باعث افت جرایم در اسفند ماه شدند و ما از آنان تشکر می کنیم.

احمدی مقدم خاطر نشان کرد: همه تلاش پلیس و سازمان های امدادی و خدماتی برای این است که مردم اگر خانه خود را ترک می کنند و یا اگر در راه هستند و به مسافرت می روند هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

وی با تاکید برنظارت پلیس بر اماکن خدماتی مثل : رستوران ها، هتل ها، مسافر خانه ها و اماکن تفریحی در ایام نوروز افزود: از سوء استفاده افراد سودجو در این اماکن جلوگیری خواهد شد و برعکس اگر کسانی در این اماکن بخواهند برخلاف هنجارها رفتار کنند با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده ناجا به برخورد سختگیرانه ماموران راهنمایی  و رانندگی در ایام نوروز اشاره کرد و اظهار داشت : ماموران راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز درمقابله تخلفات فقط به تذکر بسنده نخواهند کرد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

سردار احمدی مقدم ضمن ابراز تاسف از هزاران قربانی تصادفات رانندگی در سال 85 و خسارت های مالی سنگین برای حادثه دیدگان اعلام کرد: با انجام طرح های مختلف از قبیل: جداکردن ساعت تردد اتوبوس ها و کامیون ها ، کنترل خودروها از طریق Gps وانجام طرح های مختلف پلیس درصدد است تا این آمار را کاهش دهد.

کد خبر 17956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز