یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: ویشکا آسایش مجموعه‌ای از مجسمه‌های برنزی‌اش را در گالری اعتماد به نمایش می‌گذارد.

vishka asayesh

به گزارش ایسنا، این بازیگر سینما درباره تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی‌اش گفت: در این نمایشگاه که ماحصل دو سال فعالیت‌ است، حدود 12 مجسمه برنزی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهم.

ویشکا آسایش که از جمله هنرجویان پرویز تناولی است، اولین بار در سال 87 نمایشگاه انفرادی از آثارش را در گالری «اثر» برپا و بعد از آن در یک نمایشگاه گروهی در شهر لندن شرکت کرد و سپس در نمایشگاه گروهی دیگری در گالری «ماه مهر» نیز آثارش را به معرض دید گذاشت.

او این بار و بعد از دو سال کار مستمر بر روی تازه‌ترین مجسمه‌هایش، قصد دارد آن‌ها را بعد از تعطیلات تابستانی گالری اعتماد همراه با نمایشگاه نقاشی‌های یک هنرمند دیگر رو در روی مخاطبان بگذارد.

آسایش در همین رابطه گفت: مجسمه یکی از کارهایی است که به شدت به من آرامش می‌دهد و عاشق این حرفه هستم. از این جهت در آن جدی عمل می‌کنم و اصلا برایم جنبه تفننی ندارد.

او که به گفته خودش از دوران جوانی به این رشته علاقه داشته و در آن فعالیت کرده است،افزود: خیلی وقت است که در این حوزه مشغول هستم و واقعا این کار را دوست دارم و می‌پرستم، به همین دلیل هم در کلاس‌های مدال سازی و مجسمه‌سازی پرویز تناولی شرکت کردم و پیوسته در این عرصه کار کردم.

آسایش که ترجیح می‌دهد بی سر و صدا در این عرصه فعالیت داشته باشد، در تازه‌ترین مجسمه‌هایش آثاری مدرن ارائه کرده که دوست دارد برداشت درباره آن‌ها را به مخاطبانش واگذار کند.

 

کد خبر 179155

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز