همشهری‌آنلاین: رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه هیچ گونه سهمیه بندی برای توزیع مرغ در نمایشگاههای عرضه کالا وجود ندارد، گفت:

عرضه نامحدود مرغ منجمد در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم و مرغ گرم در 160 میدان میوه وتره بارشهر تهران ادامه دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، یداله صادقی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: این نمایشگاه‌ها تا  ششم مرداد  ادامه دارد و تلاش می کنیم از ظرفیت خرده فروشی ها نیز استفاده کنیم و

گوشت مرغ منجمد هم با قیمت هر کیلوگرم 4400 تومان در نمایشگاه های عرضه مستقیم از 10 صبح تا 11 شب عرضه می شود.

صادقی اظهار داشت: تا زمانی که مردم مراجعه کنند مرغ به آنها داده می‌شد و مرغ گرم در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای بدون محدودیت عرضه می شود.

وی در باره ازدحام روزهای نخست برای تهیه گوشت مرغ گفت: روزهای اول نمایشگاه مرغ گرم را با قیمت 4650 تومان توزیع می‌کردیم اما چون ازدحام زیاد بود احتمال خرابی مرغ وجود داشت که به سازمان میادین میوه و تره بار هم منتقل کردیم.

وی همچنین از افزایش جوجه ریزی در واحدهای تولید گوشت مرغ خبر داد و گفت: ظرفیت این جوجه ریزی ها بیشتر از نیاز بازار است و بزودی به تعادل می رسیم و البته از واردات گوشت مرغ هم کمک می گیریم.

صادقی گفت: گوشت وارداتی کیفیت، سلامت و بهداشت مورد انتظار را دارد و با حضور نیروهای دامپزشکی کشور در کشورهای مبدا واردات ذبح شرعی می شود و پس از قرنطینه و کنترل بهداشتی، عرضه می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تاکید کرد عمده کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ها تولید داخلی است، اما اگر تولید کافی نباشد از واردات هم استفاده می کنیم تا کالاهای پرتقاضای مردم در ماه مبارک رمضان با اطمینان تامین شود و مرغ منجمد هم از ترکیه وارد شده است.

کد خبر 178899
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز