مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات جهانی آتش نشانان و امدادگران از دهم تا چهاردهم آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

«سومین دوره مسابقات جهانی آتش نشانان و امدادگران» از دهم تا چهاردهم آبان ماه سال جاری از سوی فدراسیون جهانی آتش نشانان و امدادگران، شهرداری تهران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران و با همکاری شرکت همایش سازان در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش  ایسنا، هدف از برگزاری این مسابقات که بیش از 25 کشور از قاره‌های اروپا و آسیا در آن شرکت خواهند کرد، افزایش توانمندی و آمادگی آتش نشانان و امدادگران، معرفی فناوری‌های جدید و ارتقای فرهنگ عمومی در راستای کمک رسانی در زمان وقوع حوادث عنوان شده است.

همچنین با همکاری فدراسیون جهانی آتش نشانان و امدادگران، مقامات و مسوولان و بازدید کنندگانی از آتش نشانی 35 کشور که علاقمند به حضور در این فدراسیون هستند نیز در این گردهمایی بزرگ بین‌المللی حضور خواهند یافت.

بر این اساس حضور مسوولان و کارشناسان صنعت آتش نشانی و امداد از 60 کشور جهان و همچنین 700 نفر از اعضای تیم‌های کشورهای مختلف، 500 نفر از خبرنگاران و رسانه‌های ملی، داخلی و بین المللی و همچنین تماشاچیان داخلی و خارجی و میلیون‌ها نفر مخاطبان رسانه‌های صوتی و تصویری فرصت و موقعیت مغتنمی را جهت بهره گیری از بستر مناسب تبلیغاتی و اطلاع رسانی ایجاد می‌کند.

کد خبر 1785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز