همشهری آنلاین: موسسه خیریه محک رتبه اول هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در رشته کتاب به‌خود اختصاص داد.

محک

"کتاب‌ نمایشگاه طراحی پوتسر با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سرطان کودک" و "کتاب قهرمان شیمی " در این جشنواره تندیس و لوح تقدیر برای کسب رتبه اول سطح ملی را به‌دست آورد.
این جشنواره از طریق فراخوان، انتشارات و تولیدات روابط عمومی‌های سطح کشور را دریافت می‌کند . در این دوره 100 سازمان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و پس از بررسی داوران متخصص، جشنواره در 25 تیر ماه با حضور اساتید و متخصصان ارتباطات و مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اهدای تندیس و لوح تقدیر به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.

بنا به گزارش سایت محک، این موسسه خیریه فعال در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در سال 1388 و در پنجمین دوره این جشنواره نیز موفق به کسب رتبه سوم در رشته بروشور شده بود.

تبادل تجربه با متخصصان و کارشناسان، ارتقای سطح دانش سازمان و بهره‌مند شدن از تازه ترین دستاوردهای تخصصی برای اعتلای فعالیت‌ها در حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان از اهداف همیشگی مؤسسه خیریه محک است. به‌همین دلیل برای این موسسه شرکت در همایش ها، جشنواره ها، کارگاه ها و مجامع علمی-تخصصی در سطح ملی و بین المللی راهی است برای دستیابی به این هدف.

 

کد خبر 178302
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز