سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

گروه حوادث: وقتی راننده شخصی یک خانواده ثروتمند، در نشئگی مواد مخدر ماجرای یک جنایت فجیع را برای دوستش تعریف کرد، راز قتل دختر دانشجویی در مشهد گشوده شد.

این مرد جنایتکار، وقتی که این دختر در مقابل خواسته شیطانی او تسلیم نشد، او را به قتل رساند. صبح سیزدهم اسفند، وقتی که پرسه زدن های مشکوک یک مرد در اطراف اداره آگاهی پاکدشت، ظن کارآگاهان پلیس را برانگیخت، ماموران پلیس به بازجویی از این مرد دست زدند که وی در این بازجویی ها راز جنایتی در مشهد را گشود.

وی گفت: مدتی قبل با مرد معتادی به نام امیر آشنا شدم، یک شب  وقتی که در حال استعمال مواد مخدر بودیم، در حالت نشئگی امیر که حال خوشی نداشت شروع به تعریف ماجرای قتلی که در مشهد مرتکب شده بود کرد.

با بررسی ادعاهای این مرد معتاد، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری امیر آغاز شد و این مرد که با مینی‌بوس خود در مسیر «پاکدشت ـ میدان خراسان» مسافرکشی می‌کرد، شناسایی شد.

با دستگیری راننده جنایتکار وی در حالی که تصور می کرد، پلیس از ماجرای قتل آگاه شده است،راز قتل دختر دانشجویی را در مشهد فاش کرد.

وی به کارآگاهان پاکدشت گفت: مقتول دختر دانشجویی بود که سال گذشته در مدتی که به عنوان راننده یک خانه ثروتمند کار می‌کردم هر روز او را در مسیر می‌دیدم و همین مسئله باعث آشنایی ما شد.

امیر ادامه داد: بعد از مدتی زهرا از من درخواست 200 هزار تومان پول کرد و من این پول را به عنوان قرض به او دادم، بعد از مدتی در حالی که ملاقاتهای ما ادامه داشت، روز حادثه در حالی که وی سوار خودروام شده بود از او خواستم پولم را پس بدهد، اما وقتی که او گفت نمی‌تواند این پول را پس بدهد، به او پیشنهاد بیشرمانه‌ای دادم، اما او با عصبانیت مخالفت کرد و من که می‌خواستم به نیت شوم خود برسم به زور وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس وی را با ضربات چوب به قتل رساندم و پس از آن جسدش را در جاده‌ای خلوت رها کرده و به تهران گریختم.

سرهنگ زنده‌شو - رئیس آگاهی پاکدشت- با اعلام این خبر گفت: در تماس با پلیس جنایی مشهد اظهارات متهم به قتل مورد تایید قرار گرفت و این قاتل فراری پس از 13 ماه که تحت تعقیب پلیس آگاهی مشهد بود با دستور مقام قضایی تحویل پلیس آگاهی مشهد شد.

کد خبر 17791

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز