همشهری آنلاین: مراسم یادبود سه هنرمند فقید حسن کسایی، منصوره حسینی و عبدالله سرور احمدی در ایام ماه مبارک رمضان در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

هنرمندان ایرانی

به گزارش فارس،‌ ویژه برنامه‌های ادبی و هنری خانه هنرمندان ایران، باغ هنر و تماشاخانه ایرانشهر از سوی روابط عمومی خانه  هنرمندان ایران اعلام شد.

برنامه ملکوت کلمات، سکوی شعر امروز، نمایشنامه خوانی، گرافیک موسیقی، پخش فیلم، اجرای تعزیه و همایش هنرهای قرآنی از جمله برنامه‌های متنوع خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر در ماه تقرب به خدا است.

خانه هنرمندان ایران در ایام مبارک و معنوی ماه رمضان سه مراسم یادبود به احترام سه هنرمند پیشکسوت و از دست رفته ایران، حسن کسایی، منصوره حسینی و عبدالله سرور احمدی را نیز برگزار می‌کند.

گالری‌های خانه هنرمندان در این ایام از 2 تا 20 مرداد به نمایشگاه «مهمانی هنری» و از 21 تا 31 مرداد ماه به هفته هنر پهلوانی اختصاص خواهند داشت.

همچنین اجرای نمایشی آبی با موضوع فلسطین در استخر باغ هنر، ویژه برنامه‌های قدر هنرمندان در شب‌های قدر، بازدید کودکان، سالمندان و زنان تحت پوشش سازمان‌های بهزیستی از مجموعه خانه هنرمندان ایران، از جمله برنامه‌های این خانه به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

 

کد خبر 177814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز