همشهری آنلاین: امیر قلعه‌نویی می‌گوید جواد نکونام قرارداد داخلی با استقلال بسته است و فرهاد مجیدی نیز به این تیم می‌پیوندد.

قلعه‌نویی

 به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین دوشنبه 26 تیر، استقلال درباره وضعیت مجیدی و نکونام گفت: گویا روز گذشته نکونام قرارداد داخلی خود را بسته است اما باشگاه استقلال باید مبلغ رضایتنامه را به اوساسونا پرداخت کند. درباره فرهاد مجیدی نیز باید بگویم با فتح‌الله‌زاده صحبت‌هایی انجام داده‌ایم که این‌ها صحبت‌های درون باشگاهی است و لزومی ندارد آن‌ها را بیان کنم اما قرار شد که مجیدی بیاید ولی فعلا فتح‌الله‌زاده به مالزی سفر کرده و من خبری ندارم.

 قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که نکونام چه زمانی به تیم اضافه می‌شود؟ گفت: هر وقت او قراردادش را ببندد به تیم اضافه می‌شود. ما باید پولی را به باشگاه اوساسونا پرداخت کنیم و اگر این مبلغ آماده شود، قرارداد نکونام بسته می‌شود.

 او همچنین درباره اینکه آیا استقلال قصد دارد دروازه‌بان استرالیایی بگیرد؟ گفت: ما دو دروازه‌بان جوان خیلی خوب یعنی حسینی و ریش‌اصفهانی را داریم که پشتوانه خوبی هستند و در تلاشیم که یک گلر آسیایی هم جذب کنیم.

 وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا رحمتی از این موضوع ناراحت نیست؟ گفت: رحمتی بازیکن است و خودش می‌داند که درباره بازیکنان ما تصمیم می‌گیریم، کما اینکه قبل از این محمدی را به تیم اضافه کرده بودیم. او هم قبل از اینکه به ایران برگردیم گفته بود از راه آهن پیشنهاد دارد و خواست که بگذاریم برود.

 وی ادامه داد: ایمان مبعلی نیز زنگ زد و گفت می‌خواهم به پیکان بروم و فکر می‌کنم از آنجا راحت‌تر می‌توانم به تیم ملی برسم و ما هم قبول کردیم.

 وی با اشاره به مسائل مالی گفت: می‌خواستیم چند جلسه زیر نور بازی کنیم و همچنین خواستیم وزنه بزنیم اما مسئولان ورزشگاه دستگردی این اجازه را به ما ندادند و گفتند که باشگاه به این مجموعه بدهی دارد.

 ژقلعه‌نویی درباره اینکه آیا مسائل مالی باعث ایجاد حاشیه در تیم می ‌شود یا خیر؟ گفت: در جلسات گذشته هیات مدیره مصوب کرد که بعضی افراد قرارداد اسپانسر ببندند. این دوستان فعالیت و تلاش خود را کردند اما چند روز مانده به آغاز تمرین‌ها گفتند که قراردادهای مد نظر انجام نشده است. در حال حاضر نیز خود رسولی نژاد و فتح‌الله‌زاده پیگیر این موضوع هستند و گویا روز گذشته قرارداد تبلیغ روی پیراهن استقلال بسته شده است و اگر بر اساس چیزی که رسولی نژاد به من زنگ زد و گفت این قرارداد انجام شده باشد مشکلات مالی ما تا حدودی حل می‌شود.

 امیر قلعه‌نویی در ادامه بیان کرد: این مدل استقلال همیشه برای من است. هر وقت که باشگاه پول داشته باشد نمی‌گذارند تا 10 کیلومتری آن بیایم. رده‌های نهم و سیزدهم استقلال برای من بود. حالا هم می‌دانستم که پول در باشگاه نیست اما آمدم و تا جایی که در توانم باشد کمک می‌کنم.

 وی ادامه داد:‌ دیروز خود فتح‌الله‌زاده گفت که متعجب است از اینکه با این شرایط بازیکنان قرارداد بستند، هرچند آن‌ها به عشق مردم کارشان را آغاز کردند.

  قلعه نویی درباره شرایط تیم اظهار کرد: الحمدلله شرایط تیم خیلی خوب است و در حال حاضر در هفته پنجم تمرین‌ها قرار داریم. سه هفته اول کارهای بدنی را انجام دادیم و 10 روز هم در ترکیه اردویی برگزار کردیم که در این اردو به دنبال بازی‌های آمادگی و هماهنگی بودیم و بازی آخر ما بسیار خوب بود. پس از اردو از فشار تمرین‌ها کم کردیم و رو به کارهای تاکتیکی آوردیم.

 وی افزود: باید از این مردم که همیشه با حضورشان طراوت خاصی به تمرین‌های ما می‌دهند و همچنین بازیکنان که هفته پنجم تمرین‌ها را با قدرت و بدون دریافت یک ریال پول پیگیری می‌کنند، تشکر کنم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی نخست این تیم برابر آلومینیوم هرمزگان گفت: شروع لیگ و بازی اول برای تیم‌ها مهم است و ما شناختی از آلومینیوم هرمزگان نداریم اما می‌دانیم مربی خبره‌ای در این تیم حضور دارند.

 قلعه‌نویی درباره محرومیت اکبر میثاقیان گفت:‌ این کار عدالت نیست. البته درباره خودم صحبت نمی‌کنم. من دیگر به این مسئله عادت دارم. خواهش می‌کنم که بگذارند میثاقیان روی نیمکت بنشیند و ما حاضریم که محرومیت او بخشیده شود.

 قلعه‌نویی در ادامه بیان کرد: امیدوارم بازی ما برابر آلومینیوم هرمزگان بازی خوبی باشد ما هم به مرز آمادگی رسیده‌ایم، البته امروز متوجه شدم که فریدون زندی هم سه کارته است. کمبودهایی داریم اما سایر بازیکنان آماده‌اند و امیدوارم بازی خوبی بینیم.

 سرمربی استقلال درباره برگزار شدن یا نشدن بازی‌های لیگ در ماه رمضان گفت: باید سعی کنیم قانونمند باشیم، طبیعتا از گذشته که بازی‌ها در ماه رمضان برگزار می‌شود، از علما فتواهای لازم گرفته شده است و بر اساس آن بازی‌ها در ماه رمضان برگزار می‌شود. اینکه بخواهیم در کار قانون دخالت کنیم صحیح نیست. من یادم می‌آید در سال 87 میلادی که در قطر بازی می‌کردیم، در ماه رمضان نیز بازی‌هایمان انجام می‌شد. حتما عزیز محمدی سال‌های گذشته برای این موضوع استعلام گرفته است.

کد خبر 177715
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز