همشهری‌آنلاین: احسان میراب زاده اردکانی در هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی در سطح کشور انتخاب و لوح تقدیر و تندیس این دوره از جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین در این جشنواره که برای هفتمین بار و با هدف معرفی آثار برتر به منظور الگوسازی در حوزه انتشارات و توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز روابط عمومی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار شد، مهیار کمانگری از موسسه مالی و اعتباری صالحین در بخش کارشناس برتر به مقام دوم دست یافت. در این بخش کسی حائز رتبه سوم شناخته نشد.

میراب زاده اردکانی در کارنامه فعالیت های فرهنگی و روابط عمومی خود؛ کارشناس فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دبیرخانه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور طرح و برنامه ریزی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، مدیر روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و مدیریت اطلاع رسانی چهاردهمین، پانزدهمین و شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه بین­‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، مدیر روابط عمومی و تبلیغات ستاد مرکزی سومین دوره انتخابات شورایاری محله‌های شهر تهران، مدیر اطلاع­ رسانی چهارمین کنفرانس بین‌­المللی «فلسطین، مظهر مقاومت؛ غزه، قربانی جنایت»، مدیر برگزیده روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(1388) و مدیر سرای روزنامه­‌نگاران ایران(1390) بوده است.

از تالیفات وی می توان به کتاب«تهران در آئینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» و مجموعه کتاب های 13جلدی «معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، طبیعی و صنایع دستی استان تهران» اشاره کرد. این کارشناس برتر روابط عمومی های کشور درحال حاضر، مشاور روابط عمومی و ارتباطات کانون سردفتران و دفتریاران بوده و سردبیری ضمیمه ماهنامه حقوقی کانون را داراست.

هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی، دانشگاه ها، روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو گروه ملی و استانی برگزار شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین استاد میرسعید قاضی، استاد محسنیان راد، استاد مختاریان و استاد شکرخواه از جمله سخنرانان این همایش یک روزه بودند که هر یک از منظری خاص موضوع و کیفیت و تولید محتوا را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

بر اساس این گزارش نتابج داوری آثار هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سطح ملی به شرح زیر است:

1- نشریه داخلی برتر

رشته سرمقاله (شرکت توانیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده­ای و بانک سامان)

رشته: مقاله (شرکت مخابرات ایران، موسسه مالی و اعتباری مهر) این رشته رتبه سوم نداشت.

رشته: گزارش (کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بانک مسکن) این رشته رتبه سوم نداشت.

رشته: خبر (بانک صادرات ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت صنعت، معدن و تجارت)

رشته: مصاحبه (بانک مرکزی ایران و کانون سردفتران و دفتریاران مشترکا رتبه اول، بانک انصار و بانک توسعه و تعاون)

رشته: عکس (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده­ای، بانک ملی ایران و شرکت کشاورزی و دامپروری توکلی-وارنا.)

رشته: صفحه خوانندگان (سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بانک صادرات ایران) این رشته رتبه سوم نداشت.

رشته: صفحه آرایی (دانشگاه جامع علمی - کاربردی، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران) این رشته رتبه سوم نداشت.

 2- انتشارات برتر روابط عمومی

رشته: کتاب (موسسه خیریه محک، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پست بانک ایران)

رشته: بروشور (بانک تجارت، شرکت ملی صنایع مس ایران، راه­آهن جمهوری اسلامی ایران)

رشته: پوستر (بانک شهر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان آموزش فنی و حرفه­ای کشور)
رشته: ویژه‌­نامه (سازمان اوقاف و امور خیریه، موسسه مالی و اعتباری مهر، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)

3- طرح و برنامه انتشاراتی برتر

(شرکت منابع آب و نیروی ایران، بانک کشاورزی، موسسه مالی و اعتباری صالحی)

4- سامانه های اطلاع رسانی الکترونیکی برتر

رشته: وب سایت (بانک ملی ایران، بانک توسعه صادرات ایران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهیدبهشتی)

رشته: خبرنامه الکترونیکی (بانک توسعه صادرات ایران، شرکت مخابرات ایران) این رشته رتبه سوم نداشت.

5-کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی (احسان میراب زاده اردکانی رتبه نخست در سطح ملی و مهیار کمانگری رتبه دوم). این رشته رتبه سوم نداشت.

کد خبر 177699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار