چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: «اسپایک لی»، کارگردان و بازیگر هالیوودی قصد دارد مستندی درباره‌ زندگی و هنر «مایکل جکسون»، چهره‌ سرشناس موسیقی پاپ بسازد.

کارگردان سینمای جهان

به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، «اسپایک لی»، کارگردان معروف آمریکایی که سابقه‌ همکاری و دوستی با مایکل جکسون را دارد، می‌خواهد با بررسی قسمت‌های فیلم مربوط به مستندی که قرار بود درباره‌ آلبوم «بد» این خواننده ساخته شود، فیلمی مستند از این خواننده‌ معروف را مقابل دوربین ببرد.

«اسپایک لی» این قسمت‌های فیلم‌ را «گنجینه‌ای از یافته‌ها» خواند که حتی به او، با وجود سابقه دوستی و همکاری با «جکسون»، چیزهای بسیاری آموخته است.

کارگردان معروف هالیوود روز گذشته در مصاحبه‌ای با اعلام وجود فیلم‌هایی که «مایکل جکسون» از خودش گرفته و فیلم‌های پشت صحنه در این مجموعه گفت: ما به گاوصندوق‌های مایکل دسترسی کامل پیدا کردیم.

او 60 دمو برای آهنگ «بد» نوشته بود که تنها 11 نمونه از آن‌ها را ساخت و شنیدن آن‌ها تجربه فوق‌العاده‌ای بود.

مستند «اسپایک لی» که هنوز نامی برایش انتخاب نشده است، بخشی از مجموعه آثار برای بزرگداشت بیست‌ و پنجمین سالروز انتشار آلبوم «بد» است که «مایکل جکسون» آن را پس از آلبوم «تریلر» منتشر کرد و شامل آهنگ‌های پرفروشی مثل «جنایتکار مطبوع» و «احساسی که در من ایجاد می‌کنی» است.

«لی» در مصاحبه خود اعلام کرد، این فیلم مستند علاوه‌بر زندگی هنری «جکسون»، اشاره‌ای نیز به زندگی خصوصی‌ این اسطوره‌ فقید نیز خواهد کرد.

«اسپایک لی» قصد دارد علاوه‌ بر ساخت این مستند، جشن تولد 54 سالگی «مایکل جکسون» را در 25 اوت امسال در نیویورک برگزار کند.

 

کد خبر 177118

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز