همشهری آنلاین: آثار دو هنرمند جوان ایرانی در نمایشگاه دوسالانه هنر جوان مسکو به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش ایلنا، این دو هنرمند منتخب ایرانی، از برگزیدگان دوره دوم پرسبوک هستند که آثارشان قرار است 20 تیر تا 22 مردادماه 1391 در شهر مسکو روسیه به نمایش گذاشته شود.

آثار فرشید لاریمیان با اینستالیشن "افق نامشخص" و مژگان عرفانی با ویدئو آرت"خفقان" در موزه هنرمدرن و معاصر مسکو به نمایشگاه‌گردانی کاترین بیکر در پروژه استراتژیک به نمایش گذاشته می‌شود.

آثار چهار هنرمند برگزیده دوره اول پرسبوک امیرحسین کیهانی، آسیه روح الامینی، بهاره بیشه، محمود مکتبی به دو نمایشگاه بین‌المللی راه یافتند که نخستین آن حضور در جشنواره سالانه کانتکت بود.

این فستیوال ازجمله معتبرترین رقابت‌های عکاسی جهان است. منتخبان توسط ادوارد لوسی اسمیت و کارول مارک به جشنواره معرفی شدند.

شرکت در نمایشگاه "سه دنیا در یک مکان" به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان در مرکز ارتباطات فرهنگی کلایپدیای لیتوانی دومین حضور موفقیت آمیز هنرمندان پرسبوک در خارج از ایران بود.

نمایشگاه مذکور در سه بخش اصلی لندن بین‌المللی، مباحثه‌ای کوچک و هنر نوین ایران برگزار و آثار هنرمندان ایرانی توسط گروهی از صاحب نظران هنرهای تجسمی از جمله ادوارد لوسی اسمیت، زویر الیس، جانت ردی، ایگناس کازکویچ مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

 

کد خبر 176902

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز