همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه برای توسعه خطوط مترو به طور میانگین ماهانه 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم گفت: متاسفانه با وجود گذشت بیش از 4 ماه از سال هنوز ریالی از اعتبارات عمرانی مترو پرداخت نشده است .

به گزارش همشهری آنلاین، هابیل درویش با بیان این مطلب افزود: مترو تهران به طور مستقیم و غیر مستقیم با بیش از 12 هزار پرسنل و 100 پیمانکار همکاری دارد و ماهانه باید هزینه های زیادی را پرداخت کند اما متاسفانه هرساله اعتبارات عمرانی به موقع و به طور کامل پرداخت نمی شود که این مساله مشکلات عدیده ای را به دنبال می آورد.

وی با بیان اینکه از دولت درخواست داریم که اعتبارات مترو به موقع و به طور کامل پرداخت شود تا روند توسعه مترو با مشکل مواجه نشود گفت: در حال حاضر بیش از 200 کارگاه در خطوط در حال احداث مترو تهران فعال است و تنها چیزی که مترو تهران اکنون نیاز دارند تامین اعتبارات مصوب و قانونی اش است.

درویش تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث خطوط 6،3 و 7 مترو تهران همزمان در حال انجام است اما برای پیشروی براساس برنامه ریزی های صورت گرفته نیازمند تامین اعتبارات هستیم.

 

کد خبر 176789
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز