گروه سیاسی: انتشار کتاب «جاسوسان علیه آرماگدون» اطلاعاتی مشروح درباره چگونگی آموزش مأموران رژیم صهیونیستی و انجام عملیات ترور در ایران را فاش کرد.

در این کتاب که نوشته دو خبرنگار غربی است، نوشته‌ شده که یک واحد ترور در آژانس جاسوسی اسرائیل (موساد) موظف به کشتن دانشمندان ایرانی است.مقاله‌ای برگرفته از این کتاب روز شنبه در وب سایت خبری سی‌بی‌اس منتشر شد. این کتاب با عنوان «جاسوسان علیه آرماگدون» توسط خبرنگار سی‌‌بی‌‌اس و یک خبرنگار اسرائیلی نوشته شده است.

در مقاله منتشر شده، آمده است که موساد در داخل ایران عملیات جاسوسی و ترور را انجام می‌دهد که نام این عملیات را کیدون (لفظ عبری معادل سرنیزه) گذاشته‌اند. انتشار این کتاب بعد از دستگیری 20نفر از عوامل مرتبط با ترور شهدای هسته‌ای کشورمان که وزیر اطلاعات جزئیات آن را بیان کرده، قابل تأمل است. پیش از دستگیری این 20عامل تروریست، در فروردین‌ماه سال‌جاری نیز سربازان گمنام امام زمان، تیمی از تروریست‌های مرتبط با رژیم جعلی اسرائیل را دستگیر کرده بودند. حجت‌الاسلام حیدر مصلحی گفته است که این دستگیر‌شدگان با یکدیگر مرتبط بودند اما این ارتباط به‌معنای تماس مستقیم این دو شبکه با همدیگر، آن هم در داخل کشور نیست.

در مقاله‌ای که سایت سی‌‌بی‌‌اس درباره کتاب جدید این دو خبرنگار منتشر کرده، آمده است: این کتاب که تحقیقی در مورد ۵۰ سال اقدامات تروریستی و آدمکشی توسط موساد است، نتیجه‌گیری می‌کند که تمام تروریست‌های فعال در ایران، اسرائیلی‌هایی هستند که با استفاده از گذرنامه‌های جعلی به ایران سفر کرده‌اند. وزیر اطلاعات اخیرا گفته بود که رژیم اشغالگر قدس از خاک یک اقلیم مجاور خاک ما حداکثر بهره‌برداری را کرده است، حتی در آنجا پایگاه آموزش تروریستی و پادگان نظامی در اختیار دارند. دیروز سایت آنتی وار (anti war) نیز بخش‌هایی از مقاله مذکور را منتشر کرد و نوشت که هدف از عملیات موسوم به کیدون ایجاد اختلال در برنامه انرژی هسته‌ای ایران است.

تروریست‌ها تاکنون مصطفی احمدی روشن، داریوش رضایی نژاد، مجید شهریاری و مسعود علی محمدی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به شهادت رسانده‌اند.عملیات ترور فریدون عباسی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در آذر‌ماه سال 89 نیز ناکام ماند. ایران گفته است این وضعیت که تروریست‌ها از خاک یک کشور همسایه برای رفت‌وآمد آزادانه جهت انجام عملیات‌های تروریستی استفاده کنند قابل تحمل نیست و از این پس هشدار لازم را به نحو مقتضی به آنها خواهد داد.

کد خبر 176706
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز