همشهری آنلاین: داوطلبان مایل به انتخاب رشته های دارای شرایط خاص، دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی در کنکور 91 تا ساعت 24 امروز یکشتبه 18 تیر فرصت دارند، نسبت به درج علاقمندی اقدام کنند.

به گزارش مهر، داوطلبان واجد شرایط برای تحصیل در رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان مخصوص داوطلبان آزاد و شاغل وزارت آموزش و پرورش در مراکز آموزشی (تربیت معلم سابق) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می توانند تا امروز به سایت سنجش مراجعه کنند.

داوطلبانی که قصد دارند رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان آزاد و شاغلین وزارت آموزش و پرورش در مراکز آموزشی (تربیت معلم سابق) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را انتخاب کنند باید پیش از درج کد مربوطه مبلغ 2 هزار و 300 تومان به صورت اینترنتی پرداخت کنند و پس از آن نسبت به درج اعلام علاقمندی اقدام کنند.

کنکور سراسری 91 در روزهای 8 تا 10 تیرماه با رقابت یک میلیون و 66 هزار و 141 نفر برگزار شد. کارنامه نیمه اول مردادماه منتشر می شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از 17 تا 23 مرداد می توانند نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از رشته های تحصیلی گروه آزمایشی مجاز اقدام کنند. نتایج نهایی آزمون سراسری سال 91 در روزهای 15 تا 17 شهریورماه اعلام می شود.

 

کد خبر 176619

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز