همشهری آنلاین: در حالیکه استاندار تهران گفته است در صورتی که مترو بیمه باشد خسارت آن پرداخت می شود، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه خسارت مترو تهران همان 21 الی 23 میلیارد تومان تخمین زده شده است، گفت: مسئولان استانداری جامعه را با حرفهایشان ملتهب نکنند.

به گزارش فارس، حسن بیادی با تاکید مجدد بر اینکه میزان خسارت در آبگرفتگی متروی تهران در فروردین ماه همان رقم 21 الی 23 میلیارد تومان است، افزود: در این خصوص کارهای کارشناسی وسیعی توسط کارشناسان صورت گرفته است و در واقع رقمی که اعلام شده است واقعیت دارد.

وی تصریح کرد: شرکت بیمه نباید از پرداخت خسارت به مترو امتناع کند و باید براساس قوانین و مقررات عمل کند و براساس آن رقم خسارت مترو را بپردازد.

نایب رییس شورای شهر تهران اظهار داشت: متاسفانه مسئولان استانداری تهران با بیان مطالبی در خصوص میزان خسارت مترو جامعه را ملتهب می‌کنند که امیدواریم بگونه‌ای پیش برود که از این پس شاهد اینگونه اظهار نظرها نباشیم.

اما مرتضی تمدن، استاندار تهران نیز در این باره گفته است:  بیمه یک نهاد مستقل است در صورتی که مترو، بیمه باشد خسارت آن‌ها بر اساس قانون پرداخت می‌شود.

استاندار تهران این نکته را نیز اضافه کرده است که در صورتی که مترو، بیمه نیست این موضوع به ما ربطی ندارد.

 

 

کد خبر 176591
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز