همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره بروز برخی شایعات مبنی بر جمع‌آوری نشدن زباله‌ها در سطح شهر طی یک هفته گذشته گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و در هیچ منطقه‌ای از تهران چنین مشکلی وجود ندارد.

مجتبی عبداللهی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: جمع آوری زباله‌ها در سطح شهر به شکل مکانیزه دنبال می‌شود و در هیچ نقطه‌ای از شهر با مشکل انباشته شدن زباله مواجه نیستیم.

معاون شهرداری تهران ادامه داد: چندی پیش قرارداد یکی از پیمانکاران جمع آوری کننده زباله در منطقه 5 تهران را به دلیل رعایت نکردن برخی از نکات ایمنی فسخ کردیم که برای چند روزی جمع آوری زباله در این منطقه با تاخیر چند ساعته روبرو شد که با عقد قرارداد با یک پیمانکار جدید این مشکل حل شد.

وی با تاکید براینکه جمع آوری نشدن زباله در سطح شهر کذب محض است، اظهار داشت: اینکه شهرداری تهران بدلیل اخراج اتباع افغانی غیرمجاز در زمینه جمع آوری زباله دچار کمبود نیرو شده و هم اکنون توانایی جمع آوری زباله را ندارد، درست نیست چرا که غالب کارگران ما اتباع ایرانی هستند ضمن اینکه جمع آوری زباله در تهران به شکل مکانیزه دنبال می‌شود.

کد خبر 176438
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز